Warsztat

Komunikacja personalna

Na żadnym etapie edukacji nie uczymy się komunikacji. Czyli tego jak mówić i słuchać, by nie blokować drugiej strony. Jak mówić o faktach i spostrzeżeniach, a nie opiniach.

Kiedy będę tego potrzebować?

Konflikty i niedopowiedzenia w zespole psują pracę i atmosferę.

Ludzie mówią o opiniach, a nie faktach.

Nie potrafimy aktywnie słuchać i rozumieć co ktoś chce nam powiedzieć.

Agresja, frustracja.

Dyrektywność kierownictwa, bardzo ostra komunikacja tylko pogarszająca sytuację, zwiększająca rotację.

Manipulacje, polityka, układy.

Co jeśli to zignoruję?

Uległość lub bunt odbiorcy komunikatu jeśli będziesz zbyt dyrektywny, agresywny.

Piętrzące się latami konflikty i nieporozumienia.

Konflikty wewnętrzne w organizacji.

Rozwiązanie

Zrozumienie psychologicznej mechaniki komunikacji. Ćwiczenia komunikacyjne w przypadkach agresji, konfliktu i innych emocji. Zadania majace na celu utrwalenie i wprowadzenie w nawyk narzędzi komunikacji nie blokującej drugiej strony.

Przykładowe rezultaty

%
Miesięcznej rotacji pracowników na magazynie przez system wynagrodzeń
%
Czasu pracy ludzie nie robili nic efektywnego - niskie czasy pracy w systemie akordowym
%
Pracowników (łącznie z kierownictwem) kalkulowało jak nie wyrobić normy - żeby jej nie podniesiono, pracując na około 70%
Jesteś gotów zacząć z nami projekt?

Zacznijmy od rozmowy, by potem wspólnie odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania:

Co zmienić?
Na co zmienić?
Jak wywołać tę zmianę?

+48 606 699 479
kontakt@krystian-pluciak.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *