Kultura innowacyjności

Wyniki badań jednoznacznie wskazują na fakt, iż przedsiębiorstwa mogą się znacząco różnić między sobą pod względem potencjału innowacyjności. Jest on rozumiany jako zdolność pracowników do skoordynowanego działania, zmierzającego do wytworzenia rozwiązania organizacyjnego lub produktu o wysokiej użyteczności dla klienta.

Model INFININOVA® jest oparty na trzech wymiarach, które stanowią kluczowe elementy niezbędne do kształtowania i rozwijania innowacyjnej kultury organizacyjnej. W modelu INFININOVA® wszystkie trzy wymiary innowacyjności muszą ze sobą współgrać.

  • Wymiar strategiczny
  • Wymiar infrastrukturalny 
  • Wymiar społeczny
 

Dane

86% czyli blisko 9 na 10 Polaków jest otwartych na nowe oferty pracy!!! – wynika z najnowszych badań Pracuj.pl

 

Jak możemy Ci pomóc?

1

Badanie kultury innowacyjności

2

Raport ze wskazaniami

3

Wsparcie Flow Up Group w transformację kultury

Od 20 do 60 osób

uczestnik 33
  • Zaproszenie uczestników mail
  • Badanie online
  • Automatyczny raport natychmiast po zakończeniu badania
  • 5% zniżki na ponowienie badania w ciągu 1,5 roku

Do 200 osób

uczestnik 28,10
  • Zaproszenie uczestników mail
  • Badanie online
  • Automatyczny raport natychmiast po zakończeniu badania
  • Gratis: godzinna konsultacja online z psychologiem Flow Up Group
  • Gratis: (książka) Księga Dobrych Praktyk - najlepiej zorganizowanych polskich firm
  • 5% zniżki na ponowienie badania przez 1,5 roku

Do 600 osób

uczestnik 25,20
  • Zaproszenie uczestników mail
  • Badanie online
  • Automatyczny raport natychmiast po zakończeniu badania
  • Gratis: godzinna konsultacja online z psychologiem Flow Up Group
  • Gratis: (książka) Księga Dobrych Praktyk - najlepiej zorganizowanych polskich firm
  • 7% zniżki na ponowienie badania przez 1,5 roku

Do 2 000 osób

uczestnik 17,50
  • Zaproszenie uczestników mail
  • Badanie online
  • Automatyczny raport natychmiast po zakończeniu badania
  • Gratis: 3 godzinna konsultacja online z psychologiem Flow Up Group
  • Gratis: (książka) Księga Dobrych Praktyk - najlepiej zorganizowanych polskich firm
  • 7% zniżki na ponowienie badania przez 1,5 roku

Do 5 999 osób

uczestnik 11,80
  • Zaproszenie uczestników mail
  • Badanie online
  • Automatyczny raport natychmiast po zakończeniu badania
  • Gratis: 3 godzinna konsultacja online z psychologiem Flow Up Group
  • Gratis: (książka) Księga Dobrych Praktyk - najlepiej zorganizowanych polskich firm
  • 7% zniżki na ponowienie badania przez 1,5 roku

Powyżej 6 000 osób

uczestnik 10,10
  • Zaproszenie uczestników mail
  • Badanie online
  • Automatyczny raport natychmiast po zakończeniu badania
  • Gratis: 5 godzinna konsultacja z psychologiem Flow Up Group w Twojej organizacji
  • Gratis: 2 h Warsztat dla TOP kadry Jak systemowo i bez kosztownych inwestycji podnosić efektywność firmy?
  • Gratis: (książka) Księga Dobrych Praktyk - najlepiej zorganizowanych polskich firm
  • 10% zniżki na ponowienie badania przez 1,5 roku

Kto będzie dla Ciebie pracować?

Marcin Wnuk łączy naukę i praktykę biznesu. 

Ze strony biznesu tworzył od podstaw dział HR stając się kolejno jego dyrektorem, dyrektorem administracji by finalnie pełnić rolę Prokurenta w Komputronik SA. Był też dyrektorem generalnym innych firm.

Z drugiej strony Adiunkt w Zakładzie Psychologii Pracy i Organizacji Instytutu Psychologii UAM. Jego praca naukowa koncentruje się wokół zagadnień związanych z uwarunkowaniami dobrostanu pracowników oraz motywacji do zmiany pracy. Zajmuje się prowadzeniem diagnozy i interwencji w organizacjach.

Jest twórcą kilku narzędzi, które wykorzystuje również w diagnozie przedsiębiorstw, takich jak Skala Wdzięczności wobec Organizacji, Skala Lojalności Organizacyjnej czy Skala Zaufania do Przełożonego.

30 minutowa bezpłatna konsultacja

Wypełnij formularz

17 sekund

Ustal dogodny termin

Konsultacja online

30 minut

 

Podobne prace

Employer branding – jak stać się miejscem pracy marzeń dla lokalnej społeczności?

Warsztat przed projektem

Księga Dobrych Praktyk – najlepiej zorganizowanych polskich firm

Książka

Dopasowanie kulturowe podczas fuzji/przejęć