Poprawa efektywności procesu reklamy FlowUp®

Czasy w jakich żyjemy dają nam ogromne możliwości by wygrywać batalię o umysłu naszych klientów mierząc i zarządzając działaniami reklamowymi.

Zadaniem reklamy i procesów marketingowych jest "wystawianie kaczek do ustrzelenia" przez sprzedawców.

+48 606 699 479

krystian.pluciak@flowup.pl

Symptomy - co należy zmienić?

Wydajemy pieniądze na reklamę i promocję, ale tego nie mierzymy. Nie mamy strategii promocji. Nie planujemy więc działań. Dział sprzedaży i marketingu to osobne silosy.

Dlaczego błądzimy szukając rozwiązań?

Dobrodziejstwo inwentarza w postaci ogromnego wachlarza działań promocyjnych jakie dają nam obecne czasy okazuje się często zmorą. Nieustannie zmieniamy metody reklamy zamiast się specjalizować i mierzyć jedynie kilka kanałów. Ulegamy trendom zmieniając strategię pod wpływem sprzedawców reklam. Nie planujemy modelu biznesowego lub robimy to raz i przez wiele kolejnych lat nie przychodzi on oceny lub zmiany adaptacyjnej.

Jeśli Reklama i wsparcie sprzedaży nie działają skutecznie i nie wspierają procesu sprzedaży utrudniamy tym samym osiąganie wyniku firmy.

Krystian Pluciak – Flow Up Group

Możliwe konsekwencje zignorowania tego obszaru?

Kiedyś znalazłem firmę produkcyjną, która wydawała kilkaset złotych na pozycjonowanie strony www pod kilkoma hasłami. Byli na pierwszych miejscach. Sprawdziłem ile ludzie wpisują takich haseł rocznie. Trzy. Brak połączenia działań promocyjnych i sprzedażowych pod jedną strategią to wyrzucone pieniądze i zmarnowany potencjał wsparcia procesu sprzedaży.

Kiedy praca w tym obszarze nie jest potrzebna?

Jeśli nie posiadamy marki własnej. Produkujemy pod cudzym logo.

Korzyść i przewagi wynikające ze zmiany

Jeśli nasza firma może obsłużyć więcej zleceń to każda nowa praca pomniejszona o koszt reklamy i zabobonów to czysty zysk.

Od czego zaczniemy?

By zarządzać kulturą musimy zacząć ją mierzyć. Musimy zrozumieć przyczyny niepożądanych skutków trapiących organizację. Następnie opracujemy harmonogram i rozpoczniemy proces transformacji.

Czas by wspólnie ustalić
Co zmienić?
Na co zmienić?
Jak wywołać tę zmianę?

Kto będzie dla Ciebie pracować?

Efektywność i zyskowność firm produkcyjnych

Marek

Badania psychologiczne, HR i logistyka

Marcin

Psycholog, dyrektor personalny
Marketing B2B, Linkedin

Agnieszka

Partner: Działania CSR

Damian

Grzegorz

Rachunkowość

Wojciech

Zarządzanie systemowe (Teoria Ograniczeń & Kultura Organizacyjna)

Krystian

Architekt kultury organizacyjnej
Eksport do Chin z rekomendacją rządu i stałymi partnerami w Azji

Grzegorz

Role, efektywność pracy, automatyzacja IT procesów

Radosław

X
większy zysk netto bez wzrostu zatrudnienia, kosztów
oszczędności klienta
o s o b o w a
samozarządzająca się firma

Mamy narzędzia oraz doświadczenie, które pozwala osiągać przełomowe wyniki szybko i bez kosztownych inwestycji.

Podobne rozwiązania

Proces podnoszenia zyskowności i efektywności przedsiębiorstw FlowUp®

Audyt procesów zarządzania należnościami w firmie

Oszczędności do 7 630 000 zł rozliczane w 100% od sukcesu!

Likwidacja zatorów płatniczych, wsparcie w windykacji

Zacznijmy od podniesienia Twojego zysku,
zakończmy na zwycięskiej kulturze organizacyjnej

+48 606 699 479

krystian.pluciak@flowup.pl

Im zależy na Twoim powodzeniu wspierają wymianę Dobrych Praktyk

Partnerzy i przyjaciele Flow Up Group

Kiedy porozmawiamy?

Jesteśmy dostępni codziennie od 9:00 do 21:00 z wyłączeniem niedziel i świat. Często nie odbieramy, ale zawsze oddzwaniamy w przeciągu 2 godzin.

  • krystian.pluciak@flowup.pl
  • +48 606 699 479
Poznań
Wrocław

Jako Flow Up Group chcemy zauważalnie przyczynić się do wzrostu firm w Polsce, bez Was tego nie osiągniemy

+48 606 699 479

krystian.pluciak@flowup.pl

Odtwórz wideo