Strategiczne planowanie działań marketingowych B2B

Wiele przedsiębiorstw działających B2B nie ma strategicznego planu działań marketingowych.

Kiedy będziesz tego potrzebować?

Twoje działania marketingowe nie są skorelowane z sprzedażą.

Wyrzucasz pieniądze, tylko nie wiesz które i gdzie, a efektów nie ma.

Nie wiesz jak skorzystać z nowoczesnych narzędzi jak linkedin czy reklama w sieci by realnie nawiązywać kontakty i sprzedawać.

 

Co jeśli to zignoruję?

Chaos działań marketingowych.

Marnotrastwo środków.

Niewykorzystywanie przez handlowców kontaktów jakie generuje marketing.

Rozwiązanie

Audyt obecnej strategii i wypracowanie nowych narzędzi, procesów i zasad.

Osoby decyzyjne

Proces

Czas realizacji

Duża rotacja.

 

Dedykowany.

 

Minimum 20 dni roboczych obserwacji.

Przykładowe rezultaty

%
Miesięcznej rotacji pracowników na magazynie przez system wynagrodzeń
%
Czasu pracy ludzie nie robili nic efektywnego - niskie czasy pracy w systemie akordowym
%
Pracowników (łącznie z kierownictwem) kalkulowało jak nie wyrobić normy - żeby jej nie podniesiono, pracując na około 70%

Kto będzie dla Ciebie pracować?

Przepraszamy, ale nie znaleziono wyników dla żądanego archiwum.

Wróć lub skorzystaj z mapy witryny poniżej:

Jesteś gotów zacząć z nami projekt??

Zacznijmy od rozmowy, by potem wspólnie odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania:

Co zmienić?
Na co zmienić?
Jak wywołać tę zmianę?

+48 606 699 479
kontakt@krystian-pluciak.pl

  • Poznań i Wrocław
  • kontakt@krystian-pluciak.pl
  • +48 606 699 479
Odtwórz wideo