Wdzięczność do organizacji jest efektem. To jaką postawę pracownik obierze w stosunku do firmy będzie rezultatem stworzonych przez pracodawcę wspierających warunków lub nie.
W naszym badaniu będziemy dociekać czy Twoja firma bazuje na czynnikach, które w odbiorze pracownika dbają o jego dobrostan i determinują w konsekwencji postawy odwdzięczające sie samej organizacji.
Zależność jest prosta: Jeśli w percepcji pracownika organizacja zapewnia mu wsparcie i dba o jego dobro, następnie zgodnie z zasadami wymiany społecznej i zasadą wzajemności, osoba będzie dbać o dobro organizacji wypełniając swoje obowiązki właściwie identyfikując się z celami biznesowymi firmy i angażując się w dalszy rozwój firmy.
Badanie uzyskało pozytywną weryfikację Alfa Cronbacha (α) – współczynnik rzetelności testów psychologicznych! Uzyskane wyniki potwierdzają, że Skala Wdzięczności do organizacji posiada bardzo dobre właściwości psychometryczne i może być wykorzystywana w praktyce do badania zaufania do menedżerów w organizacjach w Polsce.
Dane
Jak wygląda wdzięczność do Twojej organizacji? 86% czyli blisko 9 na 10 Polaków jest otwartych na nowe oferty pracy!!! – wynika z najnowszych badań Pracuj.pl
Jak możemy Ci pomóc?
Ustalimy dokładny cel badania
Przeprowadzimy ankietę ilościową
Przedstawimy rezultat oraz wskazania
Do 200 etatów
- Badanie
- Analiza i opracowanie raportu
- Konsultacja co należy zmienić
201 - 1 000 etatów
- Badanie
- Analiza i opracowanie raportu
- Konsultacja co należy zmienić
Powyżej 1 001 etatów
- Badanie
- Analiza i opracowanie raportu
- Konsultacja co należy zmienić
Kto będzie dla Ciebie pracować?
Marcin Wnuk łączy naukę i praktykę biznesu.
Ze strony biznesu tworzył od podstaw dział HR stając się kolejno jego dyrektorem, dyrektorem administracji by finalnie pełnić rolę Prokurenta w Komputronik SA. Był też dyrektorem generalnym innych firm.
Z drugiej strony Adiunkt w Zakładzie Psychologii Pracy i Organizacji Instytutu Psychologii UAM. Jego praca naukowa koncentruje się wokół zagadnień związanych z uwarunkowaniami dobrostanu pracowników oraz motywacji do zmiany pracy. Zajmuje się prowadzeniem diagnozy i interwencji w organizacjach.
Jest twórcą kilku narzędzi, które wykorzystuje również w diagnozie przedsiębiorstw, takich jak Skala Wdzięczności wobec Organizacji, Skala Lojalności Organizacyjnej czy Skala Zaufania do Przełożonego.