Flow Up Group I Pomagamy budować kulturę organizacyjną wyjątkowych firm
  • Kultura Organizacyjna
    • Transformacja Kultury
  • Efektywność
    • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Wszystkie usługi
  • Sklep
    • Zamówienia
    • Szczegóły konta
    • Zapomniane hasło
    • Regulamin
  • Warsztat kultury
    • Podcast
    • Blog
      • Kultura Organizacyjna
        • Przykłady kultur organizacyjnych
        • Przywództwo
        • Książki
    • Aktualności
    • Poziomy kultury organizacyjnej
  • O nas
    • Zespół – Po Pierwsze Ludzie
    • Nasze organizacje i inicjatywy
      • Klub Dobrych Praktyk
      • HR meetup
  • Kontakt
Bezpłatna Konsultacja
19/09/2023 przez KrystianPluciak

Jak trafnie oceniać czy warto wybrać się na konferencję, targi, seminarium, webinar, networking…?

Jak trafnie oceniać czy warto wybrać się na konferencję, targi, seminarium, webinar, networking…?
19/09/2023 przez KrystianPluciak

Obecnie mamy wysyp wydarzeń po okresie urlopowym. Niestety jest on również oznaką, że coraz więcej firm w ten sposób chce po prostu nam coś sprzedać. Dlatego bardzo istotne jest trafne podejmowanie decyzji o obecności na danym wydarzeniu 😉

Konferencje branżowe, seminaria i wydarzenia networkingowe są często ważnym elementem rozwoju zawodowego i biznesowego. Jednak z ogromnej liczby – nie ma co ukrywać często słabych inicjatyw o niskiej wartości – finalnie należy wybrać jedynie perełki warte uwagi.

Schemat oceny do podjęcia decyzji o obecności na x wydarzeniu przez FlowUp 😉

  1. Co to za wydarzenie?
  2. Jaki mógłby być nasz cel obecności na takim wydarzeniu?
    Przykładowe cele:
    – unikalna wiedza z zakresu naszych kompetencji / usług,
    – nowe wartościowe partnerstwa i sojusze,
    – potencjalne szansy sprzedażowe.
  3. Analiza wydarzenia.
    – Czy prelegenci to ludzie, którzy będą nam coś sprzedawać – handlowcy, marketingowcy, szkoleniowcy, osoby dla jakich możemy być tylko leadem marketingowym…
    Zdecydowanie wyżej cenię osoby, które się dzielą wiedzą i doświadczeniem ponieważ coś wypracowały i osiągnęły.
    – Czy prelegenci prawdopodobnie dostali wynagrodzenie lub dzielą się doświadczeniem z misji? Jeśli sami płacili za obecność to my jesteśmy ich produktem. Będą musieli zarobić na produkcie, a nie dając nam wartość z wystąpienia.
    – Czy są długie przerwy na rozmowy? Damy radę poznać kogoś ciekawego?
    – Czy przyjdą osoby jakie nas interesują – patrz cel obecności.
    – Czy tematy są nowe, ciekawe, wartościowe… czy generyczne? Ten aspekt skreśla większość wydarzeń. Może to przypadłość ciągłego rozwoju i tego, że trudno nas zaskoczyć? Ciągle te same tematy na poziomie bardzo początkującym są nudne.
    – Czy to wydarzenie nie jest zbyt specjalistyczne? Czasem lepiej wysłać specjalistę, lidera czy szefa działu. Jako przywódca organizacji nie ma sensu by wchodzić w role „operacyjne” – zdobywać wiedzę z tego zakresu.
    – Jeśli to networking to jakie skupia osoby? Jeśli wolnych strzelców, mikro firmy, ubezpieczenia, księgowi… to unikamy. Jeśli to klub biznesu przez wspólne picie to unikamy. Jeśli klub osób, które lubią Status Quo to unikamy.
  4. Czy jestem gotów na realizację celu?
    Jeśli byłaby to potencjalna sprzedaż to czy mam strategię? świetne zagajenia? Proces powtarzalny jak po wydarzeniu dalej postępować z potencjalnym klientem? Niestety tu też zazwyczaj jest to podejście spontaniczne.
  5. Czy mam szansę zrealizować cel (punkt 2)?
    Jeśli przykładowo jest to sprzedaż, zajmujemy się obsługą prawną dużych i średnich firm, a wydarzenie skupia raczej księgowych, prawników, wolnych strzelców… to szkoda czasu.
  6. Czy to się opłaca?
    Warto wziąć pod uwagę nie tylko zakup biletu ale też to czego w tym czasie nie zrobimy. Czy są lepsze sposoby realizacji celu z punktu 2 lub inne plany jakie mieliśmy już wcześniej w organizacji?
  7. Argumenty się waży, a nie liczy.
    Jeśli jest tylko jedno ZA ale to np. obecność naszego wymarzonego potencjalnego klienta, to czasem i tak warto iść 😉

Powodzenia w lepszym podejmowaniu decyzji 😉

Poprzedni artykułHolokracja jako jeden ze sposobów zarządzania w Twojej firmieNastępny artykuł Favi i ich podejście do zwolnień podczas kryzysu

Czytelnia i podcast

Firmy się nie zmieniają, robią to ludzie. To my tworzymy system, polityki firmowe, komunikację… a to jaki jest obraz organizacji wynika właśnie ze sposobu myślenia twórców danej organizacji. Z tego jakie podzielają wartości, jakich nie dostrzegają oraz jakie potrzeby ograniczające odciągają ich od sukcesu.

Tutaj znajdziesz dobre praktyki związane z kulturą organizacyjną i przywództwem oraz usługi wspierające Twoją transformację.

Sklep

  • Spotkania rodzinne - bezpłatny skrypt 0.00zł (price_excluding_tax)
  • Księga Dobrych Praktyk (bezpłatny fragment) 0.00zł (price_excluding_tax)
  • Księga Dobrych Praktyk 81.00zł 76.00zł (price_excluding_tax)

Ostatnie wpisy

Favi i ich podejście do zwolnień podczas kryzysu19/09/2023
Jak trafnie oceniać czy warto wybrać się na konferencję, targi, seminarium, webinar, networking…?19/09/2023
Holokracja jako jeden ze sposobów zarządzania w Twojej firmie19/09/2023

Kategorie

  • Aktualności
  • Blog
  • Dobre praktyki
  • Efektywność
  • Employer Branding
  • Jak Kształtować Kulturę Organizacyjną?
  • Książki
  • Kultura efektywności
  • Kultura Organizacyjna
  • Metody
  • Narzędzia
  • Partnerzy
  • Przykłady kultur organizacyjnych
  • Przywództwo
  • Rekrutacja
  • Uncategorized
  • Video

Tagi

Aspekty Kultury Organizacyjnej Buurtzorg dobre praktyki Edgar Schei efektywność FlowUp Head of People and Culture holokracja HR Information innowacyjność kryzys książka KsięgaDobrychPraktyk kultura organizacyjna lean marketing Mentax Model Kultury Model Value Curve obsługa klienta oceny roczne ogłoszenie o pracę Partnerzy Piramida kultury poradnik proces rekrutacji przykłady przywóda przywództwo Radosław Bartosik rekrutacja samozarządzanie sprzedaż Systemowe podejście Talenty Gallupa turkus wartości wdrożenie pracownika wydarzenia wynagrodzenia zarządzanie zasady zwalnianie zwolnienia

Flow Up Group

Naszym marzeniem jest podnieść standard efektywności i kultury organizacyjnej firm w kraju, poprzez zmiany systemowe, adaptacyjne i szerzenie dobrych praktyk.

Kontakt

Poznań
ul. Mikstacka 16
+48 606 699 479
krystian.pluciak@flowup.pl
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 19:30

Produkty

  • Spotkania rodzinne - bezpłatny skrypt 0.00zł (price_excluding_tax)
  • Księga Dobrych Praktyk (bezpłatny fragment) 0.00zł (price_excluding_tax)
  • Księga Dobrych Praktyk 81.00zł 76.00zł (price_excluding_tax)
FLOW UP GROUP SP Z O O, ul. Mikstacka 16, 60-163 Poznań, KRS 0000776158, REGON 382810639, NIP 7792504032
Polityka prywatności

Produkty

  • Spotkania rodzinne - bezpłatny skrypt 0.00zł (price_excluding_tax)
  • Księga Dobrych Praktyk (bezpłatny fragment) 0.00zł (price_excluding_tax)
  • Księga Dobrych Praktyk 81.00zł 76.00zł (price_excluding_tax)

Ostatnie wpisy

Favi i ich podejście do zwolnień podczas kryzysu19/09/2023
Jak trafnie oceniać czy warto wybrać się na konferencję, targi, seminarium, webinar, networking…?19/09/2023
Holokracja jako jeden ze sposobów zarządzania w Twojej firmie19/09/2023

Koszyk

Koszyk

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Flow Up Group I Pomagamy budować kulturę organizacyjną wyjątkowych firm
Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.