Proces onboardingu pracownika

Chcesz zadbać o to by pracownik szybko się wdrożył i pracował efektywnie? Jednocześnie zależy Ci na tym, by nie porzucił pracy? Czas opracować dedykowany proces wdrożenia pracowników.

Zebraliśmy dla Ciebie najlepsze praktyki i okrasiliśmy to wsparciem projektowym w zmianie!

Czym jest onboarding pracownika?

Onboarding pracownika to kluczowy proces integracyjny, wpływający na sukces nowego członka zespołu. Zapewnia płynne dostosowanie do środowiska pracy, zwiększa zaangażowanie i efektywność. Stworzenie skutecznego onboardingu to inwestycja w lojalność i wydajność zespołu. Zadbaj o udane starty – zainwestuj w onboarding już dziś.

Kiedy warto wprowadzić efektywny onboarding pracowników?

"Czego uczy się o podejściu do pracy, klientów, kolegów, firmy... Twój nowy pracownik? Jak wpływa na jego postawy i zachowania system, polityki firmowe, współpracownicy, przywództwo? " Czy proces wdrożenia pozwala mu szybko pracować na tak zwanych pełnych obrotach?

Krystian Pluciak Founder Flow Up Group

Masz swoje marzenie, wizję, cele i pomysł jak powinien działać proces onboardingu?

Po rozmowach i analizie potrzeb możemy znaleźć kolejne dedykowane wartości!

Efekty jakich możesz się spodziewać

Po rozmowach i analizie potrzeb możemy znaleźć kolejne dedykowane wartości!

Klienci

Mamy doświadczenie z klientami zatrudniającymi od 12 do około 5 000 osób!

Chcesz poprawić onboardingu pracowników?

Kontakt bezpośredni

Telefon

Wiadomość

Q&A

Aby rozpocząć współpracę, prosimy o kontakt z naszym zespołem. Po bezpłatnej konsultacji przygotujemy spersonalizowany plan działania dostosowany do  potrzeb Twojej firmy.

Każda firma ma inny stan początkowy i indywidualne potrzeby. Nie mamy więc możliwości podać na tym etapie dokładnej wyceny całości.

Oczywiście, chętnie przedstawimy Państwu szczegółowe informacje na temat procesu i odpowiemy na wszelkie dodatkowe pytania.

Podczas realizacji usługi nie sprzedajemy szkoleń z zakresu usługi tylko wprowadzamy rozwiązanie razem z załogą Twojej firmy. Oczywiście jeśli uznają, że potrzebują więcej wsparcia to będziemy dalej wspierać zmianę.

Posiadamy ramowy proces opisany powyżej. Natomiast zawsze dopasowujemy proces do organizacji, a nie odwrotnie. Bywają miejsca gdzie wdrożenie trwa przykładowo miesiąc, a bywają i takie, gdzie kończy się on po ponad roku.