🎤Szukasz wartościowych publikacji, prelekcji?

Planujesz wydarzenie? Masz już dość generycznych tematów i nachalnej sprzedaży ze sceny? Uczestnicy oczekują czegoś więcej? Prelekcje mogą być wartościowe, ciekawe i ze szczyptą humoru!

Przemawialiśmy dla

Publikowaliśmy dla

Gwarantujemy, że tego nie będzie

Byliśmy na wielu wydarzeniach i nie bez powodu często ludzie zamiast na sali kręcą się po korytarzach i rozmawiają. 

❌ Sprzedaży usług ze sceny

❌ Generycznych tematów

❌ Teoretyzowania bez związku z realiami, praktyką

❌ Slajdów, które przypominają instrukcję obsługi z 1997 roku

Co zatem proponujemy?

Podczas jednego z wykładów gościnnych dla studentów MBA wyrzuciła na ochrona budynku. Ilość pytań spowodowała, że byliśmy na sali 8,5 h zamiast 6.

Wystąpienia w formie historii odwołującej się do tematu

Praktyczne, użyteczne treści, dobre praktyki i narzędzia dla odbiorców

Przestrzeń na pytania, interakcję i żywy kontakt

Spotkania dające do myślenia

Genialne slajdy wspierające narrację

Czy ta prezentacja była przygotowana przez jakąś agencję?!

Niejednokrotnie zadawano nam to pytanie w kuluarach.

📸 Gdzie występowaliśmy?

Występowaliśmy na konferencjach dla przedsiębiorców, spotkaniach klastrów, izb gospodarczych, stref ekonomicznych, eventach branżowych, fundacjach wspierających biznes, konferencjach, targach, wewnętrznych konferencjach korporacyjnych i spotkaniach zamkniętych dla top managementu.

Zobacz kilka migawek z naszych wystąpień dla publiczności do około 600 osób:

Przykładowe tematy prelekcji

Czy kultura organizacyjna zjadła strategię na śniadanie?

Czym jest ta pozornie nieuchwytna kultura organizacyjna? Czy można ją zmierzyć? Zarządzać nią? Co determinuje?

O przedsiębiorcy, który był chomikiem

Opowieść o tym jak wyszliśmy z mikrozarządzania z klientem. Człowiekiem, który wcześniej biegał jak chomik w klatce: gasząc pożary, kontrolując wszystko, korygując…

Jak poprawić wynik firmy w 3 tygodnie bez inwestycji?

Studium przypadku z projektu poprawy zyskowności firmy w trudnej sytuacji.

Dlaczego tak trudno zmienić nasze firmy (a raczej ludzi)

O oporze przed zmianą o procesie zmiany osobistej i organizacyjnej.

Dlaczego pracownicy nie wykonują zadań tak, jak trzeba?

O źródłach frustracji właścicieli, delegowaniu i budowaniu systemów odpowiedzialności.

...a Ty jaki masz pomysł na temat jaki możemy dla Ciebie poruszyć?

💬 Co mówią organizatorzy i uczestnicy?

"Mądre, zabawne i wartościowe wystąpienie."

Agnieszka Wnuk LinkedIn Local

Świetne wystąpienie. Mnóstwo pytań i widać, że grupa była bardzo zainteresowana!

Iwona Jabrzyk ASBiRO Biznes Camp 2018

Najlepszy wykład studiów MBA w tym roku zdaniem grupy! Same konkrety, poparte praktycznym doświadczeniem i świetna współpracą z słuchaczami.

Maciej Mardziel Dyrektor Globmetal

Wymiana myśli w ramach Klubu Dobrych Praktyk to chwila kiedy możemy poznać jak działają firmy, jakie normalnie są opisywane w książkach. Polecam wyjście ze swoich firm.

Wojciech Woźniak Zakłady Mięsne Nowak

Bardzo ciekawie wystąpienie w formie opowieści. Dynamika wypowiedzi i prezentacja świetnie korespondowała z tematem konferencji. Wartościowy przekaz.

Dariusz Tokarczyk Grupa Koncept

Jeśli menedżerowie polskich firm wdrożą proponowane rozwiązania choćby w części, to z całą pewnością poprawią swoją sytuację na rynku.

Krzysztof Blimel Prezes Zarządu w dbkb.pl

Notka prelegenta

Founder Flow Up Group

Od 2009 roku zajmuje się badaniem i procesem zmian firm  zatrudniających od 20 do kilku tysięcy osób.

Autor narzędzi do badań kultury organizacyjnej, rozwoju przywódców oraz doskonalonego od lat modelu zmiany przedsiębiorstw FlowUp.

Autor książki opisującej najciekawsze kultury organizacyjnej znalezione w naszym kraju Księgi dobrych Praktyk – najlepiej zorganizowanych polskich firm. 

Gościny wykładowca MBA uczelni, gdzie słuchaczami są wyłącznie przedsiębiorcy ASBIRO. Wielokrotny prelegent między innymi wydarzeń Pulsu Biznesu, Infor, LinkedIn local i wielu innych.

Prywatnie tata, założyciel ogrodu japońskiego, kajakarz, gracz złożonych planszówek, rekonstruktor historyczny, pisarz…

Jak możemy pomóc spełnić cele Twojego wydarzenia?

Napisz kilka zdań o planowanym wydarzeniu, temacie lub grupie odbiorców. Dobierzemy odpowiednie wystąpienie lub stworzymy je od zera.

bezpośredni kontakt z firma doradczą