🎤Szukasz wartościowych publikacji, prelekcji?
Planujesz wydarzenie? Masz już dość generycznych tematów i nachalnej sprzedaży ze sceny? Uczestnicy oczekują czegoś więcej? Prelekcje mogą być wartościowe, ciekawe i ze szczyptą humoru!
Przemawialiśmy dla


















Publikowaliśmy dla









Gwarantujemy, że tego nie będzie
Byliśmy na wielu wydarzeniach i nie bez powodu często ludzie zamiast na sali kręcą się po korytarzach i rozmawiają.
❌ Sprzedaży usług ze sceny
❌ Generycznych tematów
❌ Teoretyzowania bez związku z realiami, praktyką
❌ Slajdów, które przypominają instrukcję obsługi z 1997 roku
Co zatem proponujemy?
Podczas jednego z wykładów gościnnych dla studentów MBA wyrzuciła na ochrona budynku. Ilość pytań spowodowała, że byliśmy na sali 8,5 h zamiast 6.
Wystąpienia w formie historii odwołującej się do tematu
Praktyczne, użyteczne treści, dobre praktyki i narzędzia dla odbiorców
Przestrzeń na pytania, interakcję i żywy kontakt
Spotkania dające do myślenia
Genialne slajdy wspierające narrację
Czy ta prezentacja była przygotowana przez jakąś agencję?!
Niejednokrotnie zadawano nam to pytanie w kuluarach.
📸 Gdzie występowaliśmy?
Występowaliśmy na konferencjach dla przedsiębiorców, spotkaniach klastrów, izb gospodarczych, stref ekonomicznych, eventach branżowych, fundacjach wspierających biznes, konferencjach, targach, wewnętrznych konferencjach korporacyjnych i spotkaniach zamkniętych dla top managementu.
Zobacz kilka migawek z naszych wystąpień dla publiczności do około 600 osób:



Przykładowe tematy prelekcji
Czy kultura organizacyjna zjadła strategię na śniadanie?
Czym jest ta pozornie nieuchwytna kultura organizacyjna? Czy można ją zmierzyć? Zarządzać nią? Co determinuje?
O przedsiębiorcy, który był chomikiem
Opowieść o tym jak wyszliśmy z mikrozarządzania z klientem. Człowiekiem, który wcześniej biegał jak chomik w klatce: gasząc pożary, kontrolując wszystko, korygując…
Jak poprawić wynik firmy w 3 tygodnie bez inwestycji?
Studium przypadku z projektu poprawy zyskowności firmy w trudnej sytuacji.
Dlaczego tak trudno zmienić nasze firmy (a raczej ludzi)
O oporze przed zmianą o procesie zmiany osobistej i organizacyjnej.
Dlaczego pracownicy nie wykonują zadań tak, jak trzeba?
O źródłach frustracji właścicieli, delegowaniu i budowaniu systemów odpowiedzialności.
...a Ty jaki masz pomysł na temat jaki możemy dla Ciebie poruszyć?
💬 Co mówią organizatorzy i uczestnicy?
"Mądre, zabawne i wartościowe wystąpienie."
Agnieszka Wnuk LinkedIn LocalŚwietne wystąpienie. Mnóstwo pytań i widać, że grupa była bardzo zainteresowana!
Iwona Jabrzyk ASBiRO Biznes Camp 2018Najlepszy wykład studiów MBA w tym roku zdaniem grupy! Same konkrety, poparte praktycznym doświadczeniem i świetna współpracą z słuchaczami.
Maciej Mardziel Dyrektor GlobmetalWymiana myśli w ramach Klubu Dobrych Praktyk to chwila kiedy możemy poznać jak działają firmy, jakie normalnie są opisywane w książkach. Polecam wyjście ze swoich firm.
Wojciech Woźniak Zakłady Mięsne NowakBardzo ciekawie wystąpienie w formie opowieści. Dynamika wypowiedzi i prezentacja świetnie korespondowała z tematem konferencji. Wartościowy przekaz.
Dariusz Tokarczyk Grupa KonceptJeśli menedżerowie polskich firm wdrożą proponowane rozwiązania choćby w części, to z całą pewnością poprawią swoją sytuację na rynku.
Krzysztof Blimel Prezes Zarządu w dbkb.plNotka prelegenta

Founder Flow Up Group
Od 2009 roku zajmuje się badaniem i procesem zmian firm zatrudniających od 20 do kilku tysięcy osób.
Autor narzędzi do badań kultury organizacyjnej, rozwoju przywódców oraz doskonalonego od lat modelu zmiany przedsiębiorstw FlowUp.
Autor książki opisującej najciekawsze kultury organizacyjnej znalezione w naszym kraju Księgi dobrych Praktyk – najlepiej zorganizowanych polskich firm.
Gościny wykładowca MBA uczelni, gdzie słuchaczami są wyłącznie przedsiębiorcy ASBIRO. Wielokrotny prelegent między innymi wydarzeń Pulsu Biznesu, Infor, LinkedIn local i wielu innych.
Prywatnie tata, założyciel ogrodu japońskiego, kajakarz, gracz złożonych planszówek, rekonstruktor historyczny, pisarz…
Jak możemy pomóc spełnić cele Twojego wydarzenia?
Napisz kilka zdań o planowanym wydarzeniu, temacie lub grupie odbiorców. Dobierzemy odpowiednie wystąpienie lub stworzymy je od zera.
