Sprzedaż, marketing i obsługa – pozyskiwanie & zatrzymywanie klientów

Sprzedaż, marketing i obsługa Zdolność ciągłego pozyskiwania i utrzymywania klientów oraz bycia ich pierwszym wyborem

Wartość nowej i stałej sprzedaży zapewnia co miesiąc pełne obłożenie firmy? Nie pozwól by w firmie utrzymywać wolne moce, to czysta strata. Konieczność godzenia się na fatalne warunki byle mieć kolejnych klientów. Budujemy system pozyskania i utrzymania klientów.

Miary: skuteczność marketingu, efektywność sprzedaży, satysfakcja klientów, churn/retencja, koszt pozyskania klienta, ilość. 

Podobne prace

Poprawa efektywności pracy kancelarii prawnej

Bazo.io – jak zwiększyć sprzedaż i generować leady dzięki inteligentnej identyfikacji ruchu

Lovable – jak przyspieszyć tworzenie aplikacji i narzędzi marketingowych dzięki AI

Flow Up Group
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.