Idea FlowUp
Jednostki, które zaczynają działać razem (firma) tworzą społeczność i zaczynają zazwyczaj nieświadomie wypracowywać kulturę organizacyjną.
Ta kultura może sprawiać że rosną, mają wysoką motywację, są zyskowni, klienci chcą kupować ich produkty… Może też sprawiać, że osiągnęli szklany sufit lub nie są już zdolni jako firma adaptować się do świata, czy toną w chaosie – ich efektywność spada.
Model aspektów kultury organizacyjne FlowUp jest narzędziem pozwalającym uchwycić elementy kształtujące kulturę organizacyjną. Dzięki czemu możemy mierzyć i zarządzać kulturą. Możemy świadomie wpływać na podstawowe sterowniki organizacji.
Inspiracja Aspektów FlowUp Piramida potrzeb
Potrzeby sprawiają, że jednostki raczej działają/myślą o własnym interesie. Często ujawniają się nie tylko kiedy czegoś nam brakuje ale również kiedy popadamy w nihilizm – brak poczucia sensu. Potrzeby sprawiają, że łatwiej nami manipulować, a nam samym trudniej utrzymać zasady etyki obiektywnej.
Inspiracja Aspektów FlowUp Viktor Emil Frankl
Kategorie potrzeb i wartości Aspektów FlowUp
Czegoś nam jeszcze brakowało w modelu Aspektów FlowUp, co jeśli jakiś obszar jest poza świadomością?
Czas na zmianę kultury organizacyjnej?
Podzielimy się z Tobą 14 latami obserwacji setek firm. Dlaczego większość prób istotnych zmian firm kończy się niepowodzeniem, sabotowaniem lub "umiera" zanim zaistnieją?!
Poznasz:
- błędy firm szkoleniowych, doradczych i ich szkodliwe polityki
- ponad 24 najważniejsze powody nieudanych zmian firm aby skutecznie je unikać
- 20 kluczowych wniosków do jakich doszliśmy - co zrobić aby zmiany zakończyły się sukcesem
- dowiesz się czym jest kultura organizacyjna i jak wpływa na obraz oraz wyniki firmy
- pokażemy Ci podejście systemowe do poprawy globalnej efektywności firm
- będziesz mieć przestrzeń na pytania i wymianę myśli
Czas wymiany myśli?
Około 2h.
FlowUp kultura organizacyjna Model Kultury przywództwo turkus wartości zarządzanie zasady